donderdag 6 juli 2017

Follow your dreams










 Ik had nog een stukje papier van de gelliplate liggen die ik voor deze kaart heb gebruikt.
Als eerste heb ik de stempel van Non Sequitur: ''Colonnade'' gezet.
''Marilyn Monroe'' heb ik op een apart stukje papier gestempeld, gescand en op twee groottes uitgeprint.
Daarna heb ik ze ingekleurd uitgeknipt en op de kaart geplakt. 
De tekst heb ik op een stukje restpapier gestempeld en alle woorden opgeplakt en een zwart lijntje erom heen gezet.
Als laatste heb ik de kaart op een zwarte en een gekleurde kaart gemat.
De stempels die ik gebruikt heb:                                                                  

                                                                    Walking away Marilyn


                                                                      colonnade


                                                                      zes-positieve-teksten

1 opmerking:

  1. Hoi hoi Marlies,
    wat leuk bedacht,
    en mij op ee ideetje gebracht wat het inscannen betreft,
    heel mooi dit kaartje!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen