donderdag 22 januari 2015

steampunk








Met deze tag doe ik mee met de challenge van art journye
gebruik een stempel van voor 2014 en een stempel van 2014.
op een stencil heb ik verschillende tinten blauw en groenedistress inkt gedrukt
water erover gesproeid en afgedrukt op een wit papier daarover wat gele distressinkt gesponsd.
Daarna op een tag aan de boven en onderkant beetje blauw gesponsd en de stempel newspaper afgedrukt
ripple groot en klein gestempeld onderkant afgecheurd en op de tag geplakt . de man van steampunk 1 heb ik op een apart vel gestempeld,ingekleurd, uitgeknipt en op de tag geplakt.
op een donker groene kaart gemat en een touwtje er door gedaan

8 opmerkingen:

  1. Je macho man komt prachtig uit tegen de mooie achtergrond Marlies...sssttt, ik heb vandaag ook nog met "hem" gespeeld :-)
    Groetjes, Alie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie achtergrond voor deze mooie man! Hij komt zo echt naar voren! Groetjes, Gerrina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi. Leuk dat jij mee doet met de challenge.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooie tag heb je gemaakt, hele mooie details op de achtergrond!!!Ik zal duimen voor jou!!

    Groetjes
    Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een mooie combi van de stempels en kleur!! Top!. Leuk dat je mee doet met de challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Marlies,
    gaaf deze tag!
    Mooi van kleur en techniek!
    liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. een prachtige tag Marlies wat een mooimooiie cobinatie vann stempels, bedankt voor het meedoe n!

    BeantwoordenVerwijderen