maandag 17 juli 2017

Fairyland

                               



                                 




De Stempelwinkel heeft weer twee nieuwe stempelplates,met elfjes en verschillende bloemen. Voor deze kaart heb ik de paardebloemen en het elfje gebruikt. De achtergrond heb ik met de Gelli plate gemaakt. Op de paardebloemen heb ik wat witte accenten aangebracht.

                                            fairy-met-bloemen


                                            paardebloem-silhouet-groot


                                            paardebloem-silhouet-klein



Voor de tweede kaart heb  ik dezelfde stempels gebruikt alleen een andere achtergrond
Deze heb ik gemaakt met alcoholinkt en plastic folie. Je druppelt wat alcoholinkt op yuppopapier, doet er dan plasticfolie over wat je wat in elkaar frommelt en laat dit met folie erop goed drogen. Dit duurt wel een tijdje, als het dan droog is en je haalt de folie eraf krijg je deze achtergrond.



2 opmerkingen:

  1. Hoi hoi Marlies,
    mooie stempels heb je gebruikt,
    de achtergrondjes vind ik heel erg erg mooi!
    prachtig resultaat!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Marlies, twee hele mooie kaarten heb je gemaakt met een prachtige achtergrond, fijn weekend
    Laurette

    BeantwoordenVerwijderen